src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag=Skövde

Då var det lördag och det är konstigt vad fyra dagar kan gå fort...men precis som jag skrev igår är jag glad att de går lite fort också, är nu inne på min 6:e dag med soppor, sedan är det bara i morgon kvar sen får jag käka en måltid på måndag!

Men i alla fall nu har jag varit i Askersund sedan i onsdags och idag är det dags att bege sig hem till Skövde igen. Kunde ha stannat tills i morgon men N och R har avskedsfest som jag inte kan missa. Dock blir mitt festande nyktert men det går ju det med. Dock vet jag inte fall jag pallar att gå på krogen för så fort jag anstränger mig för mycket så har jag hållt på att tuppa av. Igår när jag var i svampskogen med therese i 4 timmar så vet jag inte hur många gånger jag fick stå och krama träden för att inte ramla ihop. Det bara svartna för ögonen, men för övrigt kände jag mig inte dålig. kanske var bra att jag struntade i sista träningen denna vecka för den skulle inte ha gått så bra ändå tror jag. Men som sagt kmmer jag nog må bättre på måndag då jag får käka lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0