src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

1 dag kvar!

Det är bara idag kvar, sen i morgon kommer jag äntligen få käka en måltid! Ska lyxa till det med kycklingsallad! Eller lyx oxh lyx, det är lyx för mig som har käkat soppor i en vecka. Jag har varit så duktig tycker som har stått emot så mycket fredstelser som denna vecka kunde ha erbjudit.  Tänk att sitta i skolan och alla värmer sina matlådor och sätter sig brevid en och alla ha någonting gott! Eller när man är på fest och alla har något gott och dricka samt käkar snacks! Men jag har klarat mig! 

Återkommer i morgon med veckans resultat! Men jag måste erkänna att jag har tjuvkikat i veckan och jag kan bara säga att det går åt rätt håll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0