src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Veckans viktminskning

Veckans viktminskning: -1,3 kg

Total viktminskning sedan janusari: -26,6kg

för två veckor sa jag att jag skulle ha gått ner runt 4,2 kg tills idag men det har inte riktigt blivit så. Det gick inte så bra som jag trodde även fast jag skött mig och tränat. Men nu är det 1,4 kg kvar tills det målet och det får ta den tid det tar för jag orkar inte må dligt över misslyckade mål. Denna vecka så ska jag träna inprincip varje dag. Min plan ser ut såhär:

Måndag: Gym + Promenad

Tisdag: Fotbollsträning

Onsdag: Gym + Promenad

Torsdag: Fotbollsträning

Fredag: Gym

Lördag: Gym

Söndag: Springa

Anledningen till att jag ska träna så mycket är att jag ska se hur pass mycket träningen påverkar min viktminskning. Sen är det ju bara plus att jag bygger upp muskler och konditionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0