src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Veckans viktminskning

Veckans viktminskning: -0,9 kg
Total viktminskning: -30,1 kg

Runt midjan: -26 cm

Jippi! Går knappt att beskriva känslan av att se vågen visa att jag har gått ner hela 30,1 kg sedan i mitten av januari i år! Har kämpat som bara den, och har man viljan så går det!  Sedan i torsdags då jag vägde mig och skrev här sist har jag gått ner 0,9 kg och det måste jag säga är bra för jag har faktist syndat lite med naturgodis i helgen. Jag har nu nått mitt största mål, men jag känner ändå att jag vill ha ett nytt men det behöver inte vara så stort. Nu siktar jag på att gå ner 2,9 kg tills jul, och skulle det vara så att jag når det innan är det bara att sätta upp nya mål!

Sen måste jag säga att min Mamma är bäst som kämpat i över en månad med soppor och har gått ner hela 12 kg! Love you Mami<3


Kommentarer
Postat av: Katarinaz

<3<3

2010-10-26 @ 21:23:13
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0