src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag

Match igår gick inte så bra, de fick in tre skitmål och vann med 3-0. Vårt lag är inte samspelat heller med tanke på att vi är ihopplockade både från damlag och 95:or. Ska vi vinna någon match så måste vi börja träna mer tillsammans, men vi får se hur det blir. För min egen del så gick det inge bra i första men det gick bättre i andra halvlek. Fick reda på att jag är med på matchen mot Ulvåker på fredag med, och då får jag tagga till ännu mer, jag vill verkligen visa att jag är bra.

Idag är det ingen skola eftersom föreläsningarna blev inställda, men det betyder inte att jag är ledig, det betyder att jag måste plugga hemma. Har en halvklar uppgift som ska in nästa vecka, ska försöka göra den klart idag. Måste även röja upp här för mamma kommer senare i eftermiddag, det är ju bra att hon kommer ibland så jag får arslet ur vagnen och gör något. Komme rinte umgås med min mamma så mycket idag för vi har info inför examensarbetet kl 17.15-18.30 sedan ska jag åka direkt och träna. Men hon klarar sig bra hemma hos mig själv, vi kommer ju umgås mer på fredag!

Måste även säga att jag ställde mig på vågen i morse och jag avslöjar inte mer än att det går och rätt håll! esultatet kommer på måndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är mysigt med mammor... jag vill också ha min mamma på besök. Ha en trevlig fredag!

2010-05-06 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0