src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mål....

Ordet mål kan betyda två saker, både att man gör mål eller har ett mål, och det jag ska skriva nu handlar om ett mål som jag har. I morgon är det dags för vågen igen och jag hoppas att jag minst har gått ner 1 kg denna vecka, har räknat ut att om jag går er ungefär ett kg i veckan till 3 juni så kommer jag nå mitt -25 kg mål! jag kommer verkligen kämpa till max!!!! Nu på morgonen var jag uppe tidigt och vid 09.00 tiden begav jag mig till gymmet och träna, det var jätte skönt och det går så mycket lättare när man har ett mål att nå..Ska sjutton klara det där kilot till i morgon.

Annars nu på förmiddagen har jag varit för lat, skulle plugga men motivationen är inte på topp, men samtidigt känner jag att jag behöver va lite ledig denna helg. Ska tvätta i kväll så då kanske jag kan ta tag i böckerna lite. Det jag gjort på morgonen är att träna. duschat, lockat håret  och häckat framför datorn och om två timmar ska jag upp till Claesborg och kolla när A-laget möter Töreboda.

När jag cyklade till gymmet i morse så dofta det verkligen sommar ute, och idag är träden ännu grönare ute, boulognerskoge är så himpla fin och grön!  Dock är det inte lika varmt ute idag men värmen skulle vist komma lite senar i veckan! Jag vill bara ha sommar och sol nu!



Kommentarer
Postat av: Marina

Nej nu fia får du inte sola mer haha! du börjar ju redan bli brun..! Avis.......haha

2010-05-17 @ 07:27:52
URL: http://marinawellermo.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Du är så enormt bra fia önskar att jag också kunnat gå ner lika mycket. ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL <3 :)

2010-05-17 @ 23:28:29
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0