src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

I morgon gäller det igen...

Hur har det gått denna vecka? Jo det har gått bra, förutom igår då jag kanske kunde hållt igen lite på goda saker som var lätta att slinka ner i magen. Jaja jag har fått jobba hårt fö det idag kan jag säga, var på gymmet vid 9.20 och träna massor. För ovanlighetens skull kom en i mitt lag och träna samtidigt, så jag slapp ju vara där helt ensam. Ska ta minst en timmas promenad sen med Sandra i mitt lag! Ska bli roligt att ha lite sällskap!  Jag vill verkligen se resultat på vågen i morgon bitti. Vill ju inte gärna ha stått still denna vecka med.

Just nu står det en kålpudding i ugnen där ska den vara i ca 15 minuter till, det ska bli riktigt gott! Kålpuddning är nyttigt och så himla gott med lingonsylt till! REKOMENDERAS! Gjorde precis klart finslipningen på en uppgift som ska in på tisdag med, så då kan jag ha en sak ur världen. I morgon så ska jag med en av de andra grupperna i klassen till Dalenium i Stenstorp, eftersom jag var sjuk när min grupp skulle till Bahltazar för typ två månader sedan. Bättre sent än aldrig! Direkt när jag kommer hem vid ca 16.30 så ska jag bara byta om och dra iväg och träna på Claesborg, vi kommer inte bli så många den träningen efter som en stor del av truppen är och spelar match i Mariestad. Får hoppas att blir en bra träning i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0