src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Upp och hoppa!

Uppe med tuppen och om en timma ska jag vara i skolan men jag har inte druckit min morgondryck eller tagit på mig, utan jag sitter här i mina sovkläder. Känns som att jag inte orkar resa mig upp utan jag skulle kunna sitta och mysa i soffan hela dagen. men nu får det bli fart, vi har handledning först sen är det grupparbete som gäller, lite olika grupparbeten, vi tänkte hinna med så mycket som möjligt idag. Men jag tänker inte sitta längre än till kl 16.00 eftersom jag ska träna kl 18.00 och jag behöver komma hem och ta igen mig och packa. Löpning i kväll ja, det ska nog gå bra.


Denna vecka känns min kropp helt okej och jag tror mitt viktresultat kommer se bättre ut på måndag än den gjorde nu i måndags, men 0,5 kg är inte dåligt men det skulle vara roligt med lite till har har 7.5 kg till min nästa målvikt som jag satte upp tills Juli. Jag tror och hoppas att det kommer bli mer till dess.


alltså jag måste prata lite om mitt blåmärke efter min vurpa i en trappa förra tisdagen. Jag tycker det bara ser värre ut varje gång jag tittar på det men jag har inte ont. kolla liksom första gången jag tog kort på det vad litet det var i gämfört med nu. Dock så är ju det inte mörkblått nu, utan mer åt lila och röda hållet. Borde ju gå bort snart tycker jag.


Dagen efter till nu


Kommentarer
Postat av: Tina

MEN OJ VILKA BLÅMÄRKEN SOFIA!!

2010-03-16 @ 15:22:28
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0