src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Soliga lördag<3

Jag blir så glad när solen tittar fram och torkar upp det blöta från backen. Det har regnat i två dagar nu och då behövs det torka lite så det slipper bli allt för slaskigt. Ska faktist ta mig ut och gå en timmas promenad, har varit på gymmet nu på morgonen och träna en timma, men en promenad är aldrig fel:) Känner mig som en maskin nu efter jag har varit sjuk, behöver få ur mig allt jag inte fick ur mig i veckan på tre dagar, så inte vågen sviker mig. Mitt mål för veckan är att ha gått ner 0,2 kg så jag når -15 kg, det skulle kännas underbart!

vad ska jag göra annars idag då? Jag borde ta fram böckerna och plugga men hur lockande känns det en lördag liksom...inte roligt alls. Men jag måste, en timma ska jag le kunna lägga ner. Måste erkänna att min motivation ligger på botten just nu, för plugg alltså. Jag måste finna gnistan igen så jag tycker att det är roligt. Det som skulle kunna  hjälpa mig är om jag jobbar ikapp massor så jag inte ligger efter, men hur trött kommer jag inte vara sen:/ Ne nu i veckan är det skärpning, nu måste jag komma igång.

I morgon så ska jag träna lite på gymmet på morgonen igen, dock tror jag bara det blir en halvtimma, sen så går jag i en timma. På eftermiddagen ska vi ha lite aktiviteter med fotbollen, dock inte med boll. jag har inte en aning om vad vi ska göra? Det vi fått reda på är att vi ska basta och att vi ska va ute och ha med kamera. Sen skulle vi ha med honumg och flingsalt? Fråga mig inte vad de har hittat på? Men roligt ska det bli kan jag tro! Jag är glad att va frisk så jag kan va med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0