src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kläder

Nu börjar det bli jobbigt med kläder. Eller jobbigt och jobbigt, jag är glad att de har blivit lite stora, men det är jobbigt också eftersom de hänger som påsar. Mina byxor får jag dra upp minst 100 gånger om dagen. Det tråkiga är att jag inte har råd att köpa nya, sen är mitt skärp borta? Fråga mig inte vart de är? Vindjackan jag har på fotbollen dock sitter as bra nu, den var på gränsen till att vara för liten förut, men nu är den på gränsen att vara för stor. Ska bli intressant och se hur matchstället sitter nu i helgen då det är möbelcup i Tibro, det var lite litet sist jag använde det på Dina Cup. Jag får använda de kläderna som mått för hur pa mycket min kropp har minskat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0