src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Veckans viktminskning

Veckans viktminskning:
-3,2kg

Total viktminskning 12 veckor:
-17,3kg

Mått runt midjan efter 12 veckor:
-16cm

kan jag vara mer än nöjd denna vecka? Ne jag kan inte vara mer nöjd, jag har varit duktig! Även fast jag ätit lite godis i helgen så har jag gått ner en hel del:) Nu sattsar jag på att gå ner de sista 0,7 kg tills på torsdag då jag drar på läger. Skulle va skönt att spräcka 18 kg gränsen:) Uppdaterar på torsdag morgon så får ni veta hur det gått med det målet.


Vaknade kl 03.00 i natt och sen dess har jag inte kunnat somna om, jag låg och vände och vred mig i en timma utan att ens känna mig trött. Fråga mig inte varför det inte går att sova? Ja ja nu är jag uppe och jag behöver ju inte stressa denna morgon i alla fall. Hinner till och med läsa på lite inför redovisningen. Så himla skönt att vi får ha vår redovisning idag så vi slipper vänta tills i morgon, då får mat stryka en sak på "att göra listan".

Igår så var jag och tittade på när laget spela match, gick inte så bra. Förlust med 6-0, men man lär sig något av det också. Speciellt när man står på sidan och ser vad som skulle gjorts, det är inte lika självklart på planen. Men tjejerna kämpa på så bra de kunde men det räckte inte.

Annars idag ska jag sitta med gruppen och planera opponering efter kl 12.00, sedan ska jag till puls och träna lite och efter det kanske eventuellt ta en promenad. Om inte annat ska jag försöka plugga lite.

Ha en bra dag alla läsare och lämna gärna en kommentar innan ni lämnar min blogg! Skulle vara roligt och se vilka som följer min blogg:)


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Fasen vad duktig du har varit! Är otroligt stolt över dig! :)

2010-04-06 @ 10:35:34
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej :) Jag läser din blogg ibland :) Roligt att följa dig och ditt aktiva liv som lärarstudent precis som jag. <ha det toppen, kram Ellen

2010-04-06 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0