src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Det där med byxorna

Jag är överlycklig att jag gått ner i vikt, jag är överlycklig att mina kläder blir stora, men jag är inte överlycklig över att jag måste köpa nya. Som student har man inte så mycket pengar och speciellt inte till att köpa nya kläder. Jag har hela tiden kännt att det funkar med lite pösiga byxor, och ingen har direkt påpekat något heller. Men här om dagen så var jag och titta på match och när jag ska gå därifrån kommer min tränare bakom och säger -"sofia, det kanske är dags att köpa nya byxor snart" och vet ni vad hon har rätt. Det ser inte bra ut längre, de sitter som påsar och mitt skärp jag köpte i ullared är ca 5 cm för stort när jag har det på innersta hålet. alltså att ha stora tröjor kan jag leva med men byxor som sitter illa är värre. Funderar ärligt på att börja leva i mjukisbyxor ett tag, snart är det sommar och då använder jag shorts jämt och då är det bättre att vänta med att köpa byxor till efter sommaren. För övrigt så är jag glad över att jag idag eventuellt ska få mina nya träningskläder på fotbollen, för den tröjan jag har nu är sjukt stor, det kan ju vara skönt också men irreterande ibland.

Det är ganska roligt att folk kommer fram och säger att det syns att man gått ner i vikt och det peppar mig ännu mer att fortsätta!


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Du ser ju jättefrisk och fräsh ut med och utstrålar ju bara glädje! :)

2010-04-27 @ 08:38:01
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0