src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Nu sitter jag här framför datorn och par precis drukti den första drinken, alltså cambridge soppa inget annat onödigt. Det var rätt okej, men smaken får mig att tänka tillbaka på hur dåligt det gick förra gången, men det peppar mig till att klara det denna gång. Är även påklädd och klar för dagen, har gjort mig en inbakad fläta i huvet med, har blivit riktigt bra på det tycker jag:)


Idag ska jag på fotbollsträning, men det är inte förens i eftermiddag, innan det ska jag diska, vika tvätt, plugga och ta mig en liten promenix. Jag kan verkligen inte plugga på helger. Får ingenting gjort på den fronten. Ska försöka hitta lite litteratur idag i alla fall så kan jag skriva mycket i morgon i stället då jag ska sitta med Mariah i studieverkstan och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0