src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag

Efter helgens slarvigheter har jag fått börja om från början med viktminskningen, att va hemma hos mamma är farliga saker:P Men nu känner jag mig mer motiverad till detta. Kommer säkert falla dit lite på torsdag då vi ska på bio men då ska jag se till att det inte är allt för onyttigt.

Idag har jag varit i skolan, morgonen började inge bra för motivationen att gå till skolan var noll. Ville hällre ligga kvar i sängen och sova! Men när jag kom till skolan och lyssnade på föreläsningarna var de helt okej, ganska intressanta, med viss irritation. Senare på dagen blev det styrelsemöte och även det gick bra.

Orkar ärligt talat inte skriva så mycket mer, ska ta och lägga mig tidigt idag:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0