src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Segt

God morgon alla bloggläsare! Hoppas ni mår bra:) För tillfället vet jag inte själv hur jag mår men jag vet i allfall att det känns som en traktor har kört över mig. Kroppen känns konstig oh huvet hänger inte med riktigt i svängarna. Det tar på en att bara sluta äta normalt och bara byta vanor sådär. Känns som att jag hade mer mortivation förra gången när jag startade, lite motivation finns kvar nu men inte alls som förut. Jag har kommit på att jag har blivit mer matglad också så det kanske är därför? Men mina matvaor har i alla fall blivit ändrade och jag äter mycket mer grönsaker än förut, det går liksom inte att äta en måltid utan det. Uch jag längtar till nästa vecka då jag får tugga på något smaskigt:/

Det finns i alla fall personer som peppar mig, Mamma håller koll på mig hur det går och jag får snälla kommentarer av bloggare där ute:) Sen har jag ju Alexandra från fotbollen som skriver med mig på msn och jag peppar henne:) Vi har lite överenskommelser. Sara kommer får vara min boss när vi är i skolan, hon får väll slå mig på fingrarna om jag rör något annat än det jag ska äta:P

Ja ha idag är det tisdag och det är dags för skolan igen, Sara, Jag och Wictoria ska sitta med projektet, men förhoppningsvis inte hela dagen för det tror jag inte ja pallar med. Måste verkligen sätta mig med B-uppsatsen, vi fick en del bakläxa på den igår. Så det är bara att tuta och köra. Just nu kommer min fritid vara fylld av skola, men jag har bara mig själv att skylla, skulle vara skönt att få klart artiklarna så jag slapp tänka på dom.

Ska försöka komma ut och röra på mig efter skolan idag och jag får se om jag får med mig någon, det är inte så roligt att gå själv, annars får jag dra till gymet och köra lite styrka för det var ett tag sedan.  Måste komma i form tills jag börjar med fotbollen igen.

Nej nu måste jag fixa i ordning mig och äta en påse:P Låter larvigt men så är det! Om jag hinner ska jag diska lite med.


Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0