src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vill ha lista

Det var ett tag sedan jag bloggade här men jag har inte riktigt haft tid. Det har hänt saker vill jag lova! Jag har fått jobb i Askersunds kommun på en förskola och så ska jag flytta! Då behöver jag införskaffa mig lite nya saker..och detta står på min vill ha lista:

Till vardagsrummet

IKEA
MASKROS Taklampa  Diameter: 55 cm Sladdlängd: 1.4 m  EXPEDIT Bokhylla vit Bredd: 149 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg

EXPEDIT Hylla vit Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 79 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg  LACK Soffbord vit Längd: 90 cm Bredd: 55 cm Höjd: 45 cm
RIBBA Tavelhylla vit Längd: 115 cm Djup: 9 cm Max. belastning: 7.50 kg  RIBBA Ram vit Bredd: 15 cm Höjd: 20 cm Bildbredd: 13 cm Bildhöjd: 18 cm Passepartout innermått B: 9 cm Passepartout innermått H: 14 cm

Till hallen

IKEA


JONDAL Spegel mörkbrun Bredd: 60 cm Höjd: 140 cm  SLÄTTHULT Självhäftande dekoration svart

RIBBA Tavelhylla svart Längd: 115 cm Djup: 9 cm Max. belastning: 7.50 kg  RIBBA Ram svart Bredd: 15 cm Höjd: 20 cm Bildbredd: 13 cm Bildhöjd: 18 cm Passepartout innermått B: 9 cm Passepartout innermått H: 14 cm


Min lägenhet är en 2 rum och kokvrå så jag kommer ha min säng i vardagsrummet och så kommer jag ha matbord och kontor rummet utanför kokvrån! I det rummet kommer det gå i träfärgat eftersom mitt köksbord är i den färgen.

Jag kommer bo i ett riktigt i IKEA hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0