src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad ska man säga?

Gårdagens match gick inte så bra, man kan säga att den gick åt hel**te. Vi förlora med två mål varav ett var rent turmål. Har sagt det hela tiden och jag säger det igen, jag tycker verkligen inte om att spela i ett lag som varierar varje gång, man vet ju inte vart man har varandra. För min del så bidrorg jag le inte till så mycket heller för jag vet inte vad brudarna heter. Kanske bara är jag som klagar men det är ju jag som får spela i det laget hela tiden och jag ser ingen glädje alls i det. Jag vill spela i ett lag där man har ungefär samma personer som spelar hela tiden. Sen är det ju så att vi spelar i F19 och det är flicklagsspel vilket inte passar mig för fem öre, jag hatar det verkligen. I mitt huvud blir allt bara rörigt. Men jag säger inte att jag ska få spela i A-laget men varför spelar vi som är över 20 i F19 och alla andra i A-laget? Det är en bra fråga måste jag säga? Men vist tjejerna är as duktiga för sin ålder och de spelar riktigt bra damlagsspel, men måste vi som redan är inskolade damlagsspelare för flera år sedan stiga ner till flicklag? Jag har inte gätt fram i min utveckling på ett år nu, det ända som har förbättras är min kondition. Förra året var det i alla fall roligt, det är annat än vad det är nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0