src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kamerasladden?

Jag vet att det är lite snålt med foton i bloggen, men jag hittar verkligen inte min kamerasladd? Vet inte vart den är? Mamma och jag måste ha städat bort den när vi röjde här. Hoppas den dyker upp snart...kan ju dock använda min mobil men det blir bättre bilder med kameran.

För övrigt måste jag säga att jag känner mig lat, inte träningsmässigt men pluggmässigt. Måste verkligen ta mig i kragen och göra något. Saken är den att det kanske inte finns så mycket att göra innan vi har gjort intervjuerna för då måste jag skriva ner hela intervjun som vi har bandat in, Eleonore och jag ska ta tre stycken var så då finns det att göra, varje andetag ska skrivas ner. Ne men jag ska dyka ner i lite böcker också men det är så himla tråkigt.

Vad ska jag göra idag då...måste läsa lite, tänkte även gå till stan och inhandla ett par byxor för jag är trött på att tvätta det ända par jag har. Jag är inte rustad för hösten klädmässigt kan man säga. Hade hur mycket sommarbyxor som helst. Ja men vart va ja nu...hm... läsa, köpa byxor.....jo sen är det fotbollsträning i kväll! Igår var träningen riktigt rolig förutom att de bara har övningar som gynnar högerfotade. MEN tänker säkert ni, alla är ju typ högerfotade....MEN då ställer jag frågan -kommer man alltid i de lägen man alltid måste använda högerfoten?....NEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0