src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Det gick inte

Idag hade A-laget sista matchen i serien, och den spelade mot Sils DIF som redan innan matchen vunnit serien ganska överlägset. Jag fick uppdraget att vara speaker och det gick le rätt ok, med någon felsägning här och där. Det var en riktigt spännande match men tyvärr vann Sils med 2-3. För att Våmb skulle få kvala till 3:an krävdes det att vi vann och Mariestad förlora över Norra fågelås. Det blev inte alls så kan man säga, Mariestad vann och vi förlora. Men aja, det blev ju i alla fall en tredjeplats! Det var iskallt att titta på den matchen, det var verkligen en typisk höstdag. Eftersom A-laget inte kommer kvala nästa helg så kommer vi på söndag åka ner till Göteborg och träna, med om jag inte minns fel några tränare från IFK Göteborg? Alltså jag är inte helt hundra på det men jag återkommer. På lördagen ska vi spela sista F19 matchen för i år mot Ulvåker och jag är riktigt sugen på att vinna den matchen så jag hoppas att jag får va med. (Rättare sagt jag bör få va med på den matchen!).

För övrigt---> Undra hur mycket jag gått ner denna vecka? jag har tjuvkikat i veckan och då ser det inte så ljust ut...kommer inte bli höga siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0