src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

To day!

Då var det äntligen fredag, och nu börjar den helgen jag har längtat efter så länge, närmare sagt en hel månad! Idag åker jag upp till Stockholm och träffar Janne och Thomas, ska sova där tills i morgon, då färden går hem till min kära vän Sara. Nina och Katta kommer upp i morgon med så vi ska shoppa på Nacka Forum där Sara jobbar:) Har en lista på saker jag behöver inhandla:

-Vinterjacka
-Vinterstövlar/skor
-Kofta
-Jeans

...detta är det viktigaste sen kommer det säkerligen slinka med mer saker! Kommer stanna i Stockholm till måndag kväll..sedan på tisdag börjar min VFU...spännande:)

Innan jag åker idag så är det lite skola, vi ska ha en föreläsning där de kommer gå igenom vår VFU-uppgift...bara det säger att den kommer vara stor för så har vi aldrig behöva haft förut.

Igår så var jag och Kebaben (Eleonore) jätte effektiva och skrev vårt resultat, det är nu skickat till vår handledare så vi får se vad hon säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0