src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Feber

I tordags kväll så frös jag jätte mycket, och jag trodde det var mensen som var det som spökade, vaknade på fredag morgon och frös lika mycket och kände värk i kroppen. Vägrde ta tempen för jag har inte tid att ta in massor av dagar från VFUn, vi får ju inte ha några dagar som vi har varit sjuka på för dom måste vi jobba in. Har redan en dag jag måste ta in då jag var i Stockholm. När jag kom hem igår vid 17 tiden så tog jag tempen och insåg att jag hade feber. Men jag var även lycklig över att ha utstått en hel dag på VFUn utan att ha plågats allt för mycket. Idag är jag feber fri men jag är fortfarande förkyld och täpt. Känner mig lite tjock i halsen också det är ju mindre roligt, men eftersom jag till stor del dricker cambridge soppor så lider jag inte allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0