src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Askersund i morgon

Imorgon bär det av till familjen i Askersund. Ska bli skönt att komma bort lite och byta miljö! Ska ta hand om min mamma som har opererat sig. Ska även på ett födelsedagskalas hos min moster samt att jag ska besöka lilla Molly som fyllt 1 år nu i veckan! Helt sjukt fort har tiden gått alltså!

Idag så börjar jag vid 11 tiden, det är planering i kväll så jag ska stanna längre, senast 20.00 kan jag tro. Känner mig taggad för vfun nu efter handledarmötet i går, det känns som vi fick en spark i baken och nu vet jag tydligt vad som ska göras, har även en massa idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0