src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Värmen är här!

På morgonen idag när jag vaknade tänkte jag ta en långpromenad men när jag drog upp för fönstrena insåg jag snabbt att det fick bli gymmet. Det spöregnade ute, men jag tog cykeln till Puls och tränade av mig istället. Runt 12 tiden var det som att bara någon vände på handen, det blev varmt ute och solen tittade fram. Senare gick jag ut för att gå en promenad och tog självklart på mig de kläder jag brukar.... men jag skulle nog ha tagit på mig lite mindre, hade räckt med mjukisbrallorna och t-shirt. Det var riktig sommarvärme och det är fortfarande rätt så varmt ute och nu är kl 21.00. Träden har slagit ut över natten också, det är helt grönt i trädkronorna:) Snacka om sommarkänslor till max!

Igår var det match mot Sils IF och vi var det bättre laget, jag hade världens chans att trycka in bollen i mål, men bollen kom mot högerfoten och jag har inget tryck i den alls. som ni kanske kan gissa så skjuter jag med vänster. Dock om ni är intresserade är jag bättre på att passa med högerfoten. Ja ja nu till saken....vi var det bättre laget, men precis med vår vanliga otur så ska de få in bollen när det var mindre än en minut kvar. Matchen slutade 1-2 til Sil. Vi hade ingen bra domare heller...han dömde as konstigt och det kändes som att han var mot vårt lag enda sen han körde iväg vår tränare, vilken var helkonstigt????? Ingen fatta varför, inte de i andra laget heller????? Hoppas på att inte få han något mer! Det var riktigt varmt när vi spela igår med, svettades som tusan. Det var skönt som tusan att slippa underställ:)

I morgon så har A-laget match mot Töreboda, men självklart så var jag inte uttagen...(Nej jag är inte bitter), men min teori är att de som ska spela ska ha tränat med....går inte in djupare på det. Ska dit och titta i alla fall med Malin.




Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Håller med i citatet att de som tränar de spelar!

2010-05-15 @ 22:48:51
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0