src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Regn och åter regn

Igår eftermiddag så var det fotbollsträning och man kan säga att det var blött i gräset. Blev lera efter oss men regnet höll upp och vi hade sol under hela träningen. Efter träningen stanna jag, Malin och Sandra och kollade när herrarnas A-lag spelade match och solen var framme de första 20 minutrarna sen börja det komma droppar som sedan utvecklades till ett ös regn. Vi var redan genomblöta efter 5 minuter så vi satt kvar och kollade klart på matchen, jag var verkligen genomsur så när jag kom hem kunde jag vrida ur kläderna.


Idag så startade morgonen med att det var sol ute men nu regnar det ute igen. Känns inget roligt alls. Bara för att man inte direkt har något att göra så ska det vara dåligt väder. Under de dagar jag pluggade till tentan var det kanonväder...så typiskt. Idag ska jag städa här hemma, plocka undan och rensa pappaer som ligger lite utspridda varstans i lägenhetern. Hade tänkt ta en promenad nu på morgonen men eftersom det regnar så, så skippar jag det, det får räcka med träningen i kväll.



Ja det regnade!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0