src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Inga måsten

Sitter verkligen och njuter, jag njuter till fullo! Har ingenting i skolväg att göra, skickade in min kompltettering nyss, men jag kan inte påstå att den tyngt mig denna vecka precis. Jag har sovit ut varje morgon och jag har låtit det mesta vara och det har naturligt vis resulterat i att det varit lite stökigt här hemma men det är något jag ignorerat med:) Idag har jag faktist dammsugit lite i alla fall och plockat undan lite papper! Mamma kommer ju i morgon och då vill man inte att det ska se ut som en krigszoon.

Annars idag har jag varit ute på en liten promenad, den gick upp till Mariah och tllbaka hem. skulle lämna en bok jag lånat..det var trevligt att prata en liten stund! I morgon är det klassfest och det ska bli så roligt!

I kväll är det träning och efter träningen spelar A-laget match mot Fagersanna, så jag stannar kvar och tittar och hoppas på en vinst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0