src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

En dag kvar:/

I morgon är dagen som jag fasat för så länge, en dag jag bara skulle vilja slippa. Det är min första och enda tenta jag behöver göra i min utbildning. Men ändå så är vi lyckligt lottade, man kan inte säga att det är en riktig tenta eftersom vi får ha med oss alla böcker och anteckningar. Men även om vi har det så måste man läsa på mycket innan och vi vet inte ett dugg vad som kommer? I bästa fall kommer det frågor på det jag verkligen har läst på eller så blir det tvärtom och jag får idiotläsa för att hitta svaret på själva tentan. Sen en annan sak, vi har fått reda på att det inte är mer än 5 frågor som vi ska svara på, och om vi klarar två trågor så behöver vi bara göra om de tre frågorna vi missa på omtentan. Så det känns ju rätt skönt. Men jag ska sjutton se till att klara så mycket som möjligt och i bästa fall slippa göra om någonting.

Just nu lever jag i min säng och pendlar mellan sängen och datorn. Min pluggyta är just sängen, man kan vrida och vända sig hur som helst och dessutom ligger man rätt så bra där:) Datorn är bara en undanflykt för att kunna slippa plugga så därför kommer jag efter detta inlägg stänga av den i några timmar. Ska sykla till stan snart och inhandla mig en bra stiftpenna och sudd samt något jag kan knapra på i morgon under tentan, sen hem oh börja plugga igen´.


Innnan jg börja plugga


NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0