src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Piggelin!

Idag känner jag mig som en helt ny människa, jag har till och med varit ute:) Det var skönt att få frisk luft i lungorna! Det var bara en promenad till Willys och hem men det var skönt ändå. Just nu känns det som att jag skulle kunna åka till löpträningen men det är nog bättre om jag tar det lugnt idag med så tar jag och går till gymmet i morgon förmiddag och tränar. Längtar redan till nästa veckas träningar, på tre veckor så har jag varit med på tre fotbollsträningar pga min rygg och magsjuka. Så jag vill komma igång och lira igen! Hoppas på att få vara med på i alla fall en av två träningsmatcher nästa helg. Men som jag sagt förut så kan man aldrig vara säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0