src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Nu har jag inte skrivit sedan i måndags men jag har inte haft någon skrivlust. Så jag får helt enkelt skriva lite om vad som hände på dagen i måndags! Jo dagen började med att jag åkte till Karin där hon gör sina fältstudier och tittade när hon hade lektion påde på förskolan och skolan. Det var riktigt trevligt och intressant! Sedan åkte jag hem och slumra till i en timma på soffan, sedan så lämna jag in min punkterade cykel på lagning. På kvällen var det träning och vi började med en löptur på ca 15 min. Till min glädje hade jag sällskap när vi sprang för en gångs skull! Jag sprang nästan hela vägen nu utan att stanna, vi stanna till två gånger och gick några steg men annars var det full fart! He he detta kanske låter larvigt men jag har inte orkat springa så mycket förut, men när jag är 15 kg lättare och har draghjälp av någon så går det bättre. Resten av träningen gick bra med:) Hade jätte svårt att somna den kvällen:/ Somna inte förens vid 00.30.

Dagen efter skulle jag upp tidigt för jag trodde att jag började 8.15 men det visade sig sen vid 7.55 när jag väntade på sällskap till skolan att vi inte började förens 9.15. Det kändes riktigt surt alltså, med tanke på att jag kunde sova en timma till. Sen somna jag ju som sagt sent:( Tisdagen bjöd på föreläsning mellan 9.15-12.00 sen så hade vi grupparbete till 15.30 och vi hade riktigt roligt med många skratt! När vi var klara och gick ut så spöregna det och jag skulle gå en bit och hämta min cykel från verkstan:/ Det var bara att bita i det sura äpplet och gå, såg ut som en dränkt katt när jag kom fram och sen skulle jag hem igen i samma väder men det gick snabbare som tur var!

Idag är det onsdag och det är dags för fältstudier igen, idag ska jag vara till största delen av tiden på förskolan och ha en liten samling och intervjua förskolelärare om matematik. Ska även snoka runt bland allt material som används inom matematiken. I skolan ska jag inte alls vara länge, men jag måste fråga lite saker till min handledare. I kväll är det träning igen och det ska bli roligt! Känner att jag börjar få tillbaka gnistan igen, kanske för att jag vet att jag kommer få spela minst en match i helgen. Eftersom vi har två matcher på två dagar så måste nästan alla spela.

Eftersom jag inte vet om jag kommer hinna blogga i morgon kanske det är bäst att göra det idag om vad som händer fram över. I morgon så ska jag till skolan på handledning med min grupp sen tror jag vi ska sitta och arbeta lite, om inte annat så ska jag plugga, JAG SKA PLUGGA!!! Kommer sätta mig i biblioteket, har en kompletering från ett seminarium ddå jag var sjuk. ska skriva ett A4. Låster inte mycket men man ska ju ha något att skriva med, jag har ju ingen att diskutera med heller som de andra hade.

På fredag är jag lite osäker på vad som händer, om jag inte är på fältstudier så blir det gymmet på morgonen och sedan plugga. Ska käka lunch med Nina och Robban på Thaihouse någongång efter ett. Det var hur länge som hellst jag åt där. Ibland får man unna sig något gott tycker jag. På kvällen ska jag till Ryd till Louice och Emma på förfest innan vi ska till kåren, dock ska jag vara nykter eftersom det är match på lördag eller söndag för min del.

Nu orkar jag inte skriva mer, men ni som läser får ha en bra dag och lämna gärna en komentar innan ni lämnar!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en bra dag!

2010-03-24 @ 08:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0