src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag= Träningsmatch och Party!


Haha vilken härlig kombination, det är bäst att ha dem i rätt ordning:) Träningsmatch idag alltså! Samling kl 13.00 och sen match 14.15. Hoppas på attvi vinner liksom de andra träningsmatcherna som spelat nu! Det här är min första träningsmatch denna vår och jag hoppas få lite speltid. Jag är i alla fall taggad och vill bara gå in och göra en kanonmatch. Känner ganska stor press att prestera bra så jag har någon chans att börja placera mig i A- laget. Just nu känns det långt borta, men det är bara att kämpa.

Party var det andra som står på schemat idag, N & R har inflyttningsfest och självklart ska man dit och ha roligt! Blir även att skaka rumpa på Bogrens i kväll om allt blir som planerat! Det var längesedan jag var ute:)

Alltså hoppas jag på en vist på matchen så man kan komma med ett glatt humör på festen sen:)

Denna bild är från gamla Skyllbergstiden


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, vi måste verkligen ses och uppdatera varandra lite. Bra längesen nu!

2010-03-28 @ 11:12:14
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0