src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lila, rosa, blå

Idag går blogginlägget i färgtema, det låter roligare än vad det är. Nu ska jag försklara hur dessa färger kom till. I tisdags var det fotbollsträning och jag kan ju säga att den träningen inte blev av för mig. Jag han byta om och ta med mig varttenflaskan utanför dörren vid omklädningsrummet och ta två steg ner för trappan, sen låg jag nedanför trappan. Jag halka med fotbollsskorna på mig i den hala trappan som gått i så många gånger men inte ramlat. Jag hade tur att inget bröts men otur att ryggen fick ta stryk. Fick ett trappsteg rätt i ryggen, och smärtan går inte att beskriva. Det första jag tänkte på var att jag har så j*vla ont, jag var helt ensam där ute för de andra var kvar i omklädningsrummet och några var i hallen. Jag hamnade ju i snön så det var riktigt kallt också, jag hade så ont att jag inte kunde roppa på någon heller. Så jag tog mig upp för trappan igen och in i omklädningsrummmet och la mig över en bänk som stod i mitten och bara grät av smärtan. Jag kunde inte vara med på träningen sen för fort jag tog ett steg så gjorde det ont. På natten kunde jag inte sova, fort jag råka vända mig till vänstersidan där jag slog i mig värst så vakna jag.

Igår var det Framtidsmässa på skolan och jag var fikavärd, jag hade ont hea dagen och jag gick runt på ren vilja och stress så jag kopplade bort det onda. Dock kände jag av dem på kvällen när det var bankett och jag satt ner hela kvällen. Men för övrigt hade jag en riktigt rolig dag!

Idag känns det bättre i ryggen, jag pröva och hoppa runt och springa lite nyss men då känns det värre, så det blir ingen löpträning för min del i kväll, dock har vi spelarmöte så jag måste åka i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0