src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Konsten att vara...

...nöjd med sig själv. Det finns alltid någoting med sig själv som måste förbättras antingen sättet att vara eller hur man ser ut. Det känns för min del att jag måste ändra på båda, och det är tufft. Vikten är det viktigste för mig just nu, jag kämpar och kämpar och denna vecka kom min första motgång och det påverka mitt självförstroende rätt så mycket. Det värsta är att detta kom på påskveckan då frestelserna är stora. Ska försöka hålla mig ifrån allt godis som påsken bjuder på. När det gäller mitt sätt att vara så vet jag att det finns brister, jag kanske inte alltid är på mitt bästa humör men på sista tiden tror jag att fotbollen har påverkat detta rätt mycket, jag känner sådan stor press så jag känner ingen glädje, vissa stunder är det bra och andra inte. Varför kan man inte bara få vara nöjd med sig själv? Att vara överviktig påverkar mig enormt mycket, eftersom jag tränar mycket fotboll. Andra saker som påverkas är när jag ska handla kläder, det är inte roligt att behöva gå på den avdelningen i affären där det bara är storlekar som går från 46 och uppåt. Sen såklart påverkar det min kropp enormt mycket, speciellt mina knän. Jag tror att när jag gått ner ännu mer så kommer mitt sätt att vara också ändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0