src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

I´m back!

Nu är jag mig själv igen och jag tränar och promenerar som vanligt igen! Det är hemskt när jag inte kan det eftersom jag under de senaste veckorna gjort en vana av att träna mycket. Nu hoppas jag jag i alla fall att kunna träna obehindrat resten av året.

Nu på morgonen har jag varit på Puls och träna och det gick jätte bra, blev mer kondition än styrka. Är sugen på att ta en promenad sen med! Minst en timma i alla fall! Ska tvätta mellan 13-16 så jag får se vart jag kan klämma in det?

Har bestämt mig för att åka till Askersund nästa helg till familjen, måste se hur syrran och Björn fixat med huset:) Ska passa på och träffa lite folk med som jag inte han med sist!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0