src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag!

Fredag är bland de bästa dagarna jag vet, det är så mysigt att sitta på kvällen och mysa framför tvn och veta att jag får sova på lördagsmorgonen (Ok jag har haft det hela veckan när jag varit sjuk, men annars liksom!). Brukar alltid lyxa till maten lite på fredagar med och idag blir det Pannbiff med fetaost i och kokta grönsaker till, det ska bli mumsig.

I kväll har jag problem med vad jag ska se på tv kl 20.00? Let´s dance eller Så ska det låta? När det gäller Let´s dance så är det näst sista veckan men jag tycker det programmet börjar balla ur helt. Hur menar jag då? Jo om man har kvar Bygglovs Willy veckan innan finalen så har programmet ballat ur. När det gäller så ska det låta så kan jag ju faktist kolla på det på SVT play efter let´s dance

Nej nu blir det matlagning för hela slanten!

Ha en bra kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0