src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fotboll och partyhattar!

Igår spelade vi match mot Karlsborg tidigt på eftermiddagen, matchen blev försenad eftersom svenska cupen spelades innan mellan Skövde AIK och Degerfors. Sen så kom Karlsborg med 9 tjejer och en kille till matchen så de fick låna två spelare från vårat lag för att vi skulle kunna spela. När startelvan räknades upp så fick jag spela vänsteryttermittfält, jag blev chokad och fick lite smått panik. Jag har aldrig spelat mitt och har inte alls koll på hur jag ska förhålla mig på den platsen. Var dock glad att det var vänster, eftersom jag är bättre på min vänsterfot. det gick rätt bra men jag kände mig hur vilsen som helst...och konditionen måste förbättras om jag ska spela där. ska jag vara ärlig så sakna jag min forwardplats, där finns det i alla fall en trygghet. Matchen slutade 0-1 till Karlsborg och det var Amanda som gick över från vårt lag som gjorde målet. Man kan ju säga att vi vann ändå:) Idag är det en till match och jag får inte spela idag, laget möter Tidaholm. Lite speciell match tycker jag eftersom en i min klass spelar där:) Vi måste mosa dom för att jag inte ska bli mobbad i veckan nu!

Efter matchen igår var det bara att skynda sig hem och sedan hem till Nina och Robban som hade fest! Det var super roligt! Blev Bogrens sen och Nina och jag skaka rumpa ordentligt på dansgolvet!

Tiden ja, den har flyttats fram, faktist till min glädje för då ser det ju ut i alla fall som jag sovit längre:)

Jag önskar er alla en toppen söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0