src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ett litet inlägg

Är uppe med tuppen idag, börjar inte förens 10.15 men jag tvättar mellan 7-10. hade grymt mycket tvätt alltså, det bir as mycket när jag tränar. Så nu när jag tvättar så ska jag försöka fixa lite med mattespindlarna jag började med igår, ska klippa klart lite ben:) Annars idag har min grupp handledning sen ska vi plugga lite och efter det måste jag plugga. Ska verkligen ta tag i plugget, ska hoppa över FUM i kväll till och med, det tar för många timmar av min dyrbara tid att gå på det. jag vet att jag är delegat och borde gå dit men skolan går före. Ska dock åka och träna en timma på Claesborg kl 18.00, vi ska springa och jag behöver en paus. Det är skillnad på typ 1,5 timmar och 4-5 timmar.

I morgon är det ändrade planer gällande förmiddagen, jag ska på fältstudier och ha lektion om regnbågen. Karin ska med och titta också så det ska bli riktigt trevligt!

Nu blir det spindelfix!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0