src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Den stora frågan

Jag såg när jag var inne på lagsidan att det är träningsmatch nästa måndag. Hade jag ingen direkt koll på faktist. Har suttit och funderat fram och tillbaka och jag kommer bara fram till att jag inte kommer få spela den matchen. Lidköping är ett bra lag och som de andra tjejerna spela igår så tror jag inte de kommer ta ut mig. Jag har bara spelat en träningsmatch nu i vår och det var i lördags och det var inte någon bra match alls, det var bara rörigt tycker jag. Skulle vara roligt att få spela en riktig match där det är mer struktur. Men jag får va nöjd med den match jag får spela, blir bara konstigt den när serien börjar när man inte fått spela in sig något:/ Denna vecka kan jag bara komma på en träning eftersom jag åker till mamma över påsk. Det är ju bara en löpträning jag missar och den kan jag ta in genom att springa när jag är i Askersund.

Idag har jag varit i skolan i 7 timmar och lyssnat på samma föreläsare hela tiden. Till viss del bra men det var för lång tid. Sen när jag kom hem bytte jag snabbt kläder och tog mig en långpromenad på 1 timma och 50 minuter. Det var riktigt skönt att rensa huvudet, med tanke på bakslaget på vågen i morse. Nu håller jag på och tvättar och kollar på tv och kopplar av, ska ta och dammsuga hallen och toaletten med, det är sjukt va skitit det blir snabbt där. 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0