src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

-"Lägg ner Sofia"


Ibland är det som att en röst säger -"lägg av Sofia". På sista tiden har jag ifrågasatt mitt fotbollsspelande, det känns bara som att allt går så fel och att all min träning inte ger något resultat:( Jag känner mig bara så värdelös och att det inte spelar någon roll att jag lägger av för jag är ingen direkt tillgång i alla fall. Jag känner mig bara ledsen, men samtidigt tycker jag om fotboll så mycket att jag skulle gå under om jag bara skulle lägga av. Vad är det jag gör för fel? Jag har gått ner i vikt, motionerat mycket och springa är inte lika jobbigt som det var förut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0