src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tentaplugg, sol och fotboll

Igår var det match på kvällen mot Sil och det blev 1-1 men vi skulle ha vunnit med 2-1 men målet blev bortdömt. Så himla typiskt men vi var bäst i alla fall. Vi måste börja vinna snart, vill kunna va riktigt nöjd efter en match!

Idag har jag pluggat det sista inför tentan och jag vet inte riktigt om jag har pluggat tillräckligt eller för lite. Det känns som att jag har läst igenom det mesta men man vet ju inte? Hoppas i alla fall att jag klarar tentan i morgon för jag vill kunna koppla av snart och njuta av att va lite ledig. Jag har faktist suttit nere i boulongerparken och pluggat i solen samt på min balkong så lite färg har jag fått på kroppen! Det är så bra när man kan kombinera två saker samtidigt!

Om 2,5 timmar är det fotbollsträning och idag ska det vara en lugn träning eftersom vissa har hållt på och tränat och spelat match sedan i söndags. Känns att det var rätt dag att ha lugn träning på med tanke på värmen. Det är faktist 26 grader ute och klarblåhimel! Känner att jag behöver träna i kväll för att kopla bort nervositeten till tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0