src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Städ-söndag!

Idag sov jag länge, var upp till ca halv två i natt för jag tittade på allt som hade med bröllopet att göra. Ni får kalla mig tokig men jag tycker faktist om vår kungafamilj och det är intressant att följa dem. Måste säga att jag inte alls har vetat så mycket om dem, men i vår har jag följt olika program och fått veta en hel del historia som jag aldrig hört om förut. enligt mig borde vi få reda på mycket mer historia i skolan, men jag vet ju inte om det är så mer idag än när jag var mindre? Jag är nöjd att jag såg allt som hände igår för det är något att minnas, man lär bara få uppleva detta en gång.

Brudparet under bröllopsdagen. Foto: SVt och Anders Wiklund/Claudio Bresciani/Scanpix.
Bild lånad från svt.se


Idag har jag städat och jag är ännu inte klar, hoppas på att bli färsig snart men eftersom jag är så trött så kan det ta längre tid. Ska tvätta kl 16.00 med så det lär inte bli klart förens tvätten är vikt och inlaggt i skåpen. Ska faktist packa också inför morgondagen färd till Askersund och där kommer jag stanna till Söndag eftermiddag. Har kommit på att det är rätt mycket helgerna fram över, nu till helgen är det midsommar och helgen efter det är det min mors och Pers bröllop där jag ska vara tärna. Det jag har kvar att fixa till det är en vit bolero som passar till min bruna klänning.



Nu i veckan vill jag hinna med mycket när jag är i Askersund, hinna träffa vänner, kusiner och kusinbarn och självklart moster:) Saknar alla så himla mycket! Tilda har ju växt varje gång jag ser henne, tjejern börjar bli stor nu, måste ut till byn och busa med henne lite:)


Bilden tagen tidigare i våras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0