src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

sommarlov?

Sommarlov? Vad är det? Fick tillbaka resultatet av tentan och jag kommer få göra om den precis som jag viste att jag skulle få göra. Så sommarlov är inget som finns för mig...eller jo jag är ledig i en vecka efter tentan i alla fall och det ska bli skönt. Har varit och hämtat mitt schema för sommaren idag och jag börjar jobba den 28/6 oc jag undrar hur jag ska kunna betala min hyra i juli? Kommer ju knappt få några pengar alls:( Ja, ja men jag kommer ju få en hel del både i augusti och september .

Vad händer annars då? Jo igår var det avslutning med klassen ute i Rånna och det var riktigt trevligt! På måndag åker jag upp till Stockholm och träffa Sara och stanna där tills torsdag! Blir som en liten minisemester!

Orkar inte skriva så mycket mer nu...vet att min blogg kanske inte är den roligaste att läsa längre men jag lovar att bli bättre fram över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0