src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Semester?

Idag har jag gjort tentan och jag tycker det gick rätt så bra! Det var en fråga med a,b,c,d fråga på som jag tyckte var svår och jag vet inte riktigt vad de var ute efter men jag skrev vad jag trodde men nu i efterhand har jag hört av andra att det kanske inte var så rätt, men jag kanske får poäng för jag har ansträngt mig i alla fall. Jaja jag får se hur det går men jag orkar inte med en tenta till faktist. Men med tanke på att jag svara helt på de andra tre frågorna så tycker jag att jag borde klara mig, men krukset är att den frågan jag tyckte var svår innehöll 21 poäng och det är nästa hälften av alla poäng, måste ha 20 poäng för godkänt och om jag får max på de andra tror jag att jag får ihop 17, hoppas på några poäng i alla fall i den svåra frågan så jag klarar mig. Jag ska ju kunna koppla av nu men det går inte riktigt, jag har nu semester i en vecka och tre dagar innan jag börjar jobba och jag måste koppla nort allt annars kommer jag gå i väggen en vacker dag. Har varit på gränsen ett flertal gånger denna vår.

I morgon så är matchen inställd som skulle varit då, lite surt men vi ska ha träning mellan 14-16 vilket jag inte gillar för jag kommer missa vigseln mellan victoria och Daniel, det är en sak man bara får uppleva en gång i livet så det skulle ha varit roligt att se live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0