src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Den stora dagen!

Igår kväll tittade jag på festkonserten som regeringen ordnat till Kronprinsessan Victoria och Daniels ära. Det var riktigt fint men det bästa av allt var när barnen kommer in i slutet, då gick det inte att hålla in tårarna. Det var en riktigt fin låt, ni kan lyssna på den här-->Festkonsert. Först får man höra alla artister sjunga men i mitten så kommer barnen in.

Idag är det deras stora dag, och det är spännande vad som kommer hända! Nu när jag tittar på tv så är det blå himmel och sol i stockholm så vi får hoppas att det håller sig fram till i eftermiddag. När vigseln är så har jag tyvärr fotbollsträning men så fort den är slut kl 16.00 så kommer jag cykla snabt hem så jag hinner se lite i alla fall. Detta får jag nog bara vara med om en gång i livet och då vill man ju se det live och inte repriser.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0