src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Bra Fia!

Idag har jag varit riktigt duktig, på morgonen började med att ta en timmas promenad och toh mig upp för mördarbacken jag har funnit! Har även pluggat lite men jag behöver läsa ännu mer men jag börjar få grepp om saker och ting. Sedan så tog jag en promenad upp till Claesborg och kolla när A-laget spelade och det bleb 1-1 så de fick med sig en pinne i alla fall. Det regna verkligen hela matchen så jag och Emelie fick fly upp till speakerhytten och sitta där så vi inte skulle bli dyngblöta. Efter matchen gick jag hem och det regna då med, så jag var lagom blöt när jag kom hem. Känner mig rätt duktig idag att jag promenerat så mycket och inte ätit något onyttigt alla! Så kommer det bli resterande dagar denna vecka, förutom på fredag och jag har varit duktig på tentan! Då måste man ju få fira lite, då har jag verkligen inget kvar! har dock inte fått tillbaka alla arbeten men jag känner att jag har hela sommaren på mig att kirra det om det skulle va så illa. Det är mer illa att få göra om en tenta.

I morgon så är det min första dag på nya sommarjobbet, eller rättare sagt första dagen på mina tre introdagar, men jag får ju betalt för det i alla fall! För er som inte redan viste det så ska jag arbeta inom hemtjänsten denna sommar i Skövde! Ska bli spännande och se hur man arbetar i denna kommun! Jag uppdaterar om jag hinner i morgon kväll, kommer vara stressigt i morgon för jag jobbar 7.15-16.00 sedan har jag träning mellan 17.15-18.45, sen måste jag plugga på kvällen med. Kommer att ha tid och plugga halva dagen på tisdag med för då jobbar jag kväll och börjar 14.00 och slutar 22.00. Så det blir till att gå upp tidigt den dagen. På onsdag så har jag en kort dag, börjar 7.15 och jobbar till 12.15 så jag hinner plugga några timmar innan det är match på kvällen, dock ska vi spela borta så vi kommer nog åka vid 17.00.


Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

svar: klart jag är med på lördag! :D

2010-06-14 @ 17:00:09
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0