src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Jobb!

Idga har jag jobbat mellan 7.15-13.45, lagom lång dag! Fick köra bil idag när vi delade ut maten:) Bilarna är så lätta på gasen och man behöver inte trycka mycket för att bromsa så de som sitter brevid mig tror att jag är nybörjare att köra bil. Nee så illa är et inte får jag köra några gånger till så kommer jag köra runt som en kung! När en av mina kollegor var inne och lämna mat till en brukare så satt jag och fundera på om alkolåset inte går upp fall man råkat osa handsprit innan? Jag vet att den inte låser upp fall man haft halstablett eller ett starkt tuggummi. Kanske borde pröva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0