src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Jobb, jobb mera jobb!


Denna vecka har jag jobbat måndag, tisdag, onsdag och fredag samt att jag ska jobba i morgon lördag och på södag! Långa pass med på lördag jobbar jag 7-16 och på söndag jobbar jag 14-21.30, det blir mycket pengar med OB och allt. Trivs riktigt bra på jobbetdet ända som är jobbigt är att komma upp på morgonen.

Igår var jag ledig och tog det så lungt jag kunde, på eftermiddagen så åkte jag och Sandra upp på billingen och sprang 5 km och sedan åkte vi direkt till simsjön och bada! Så himla skönt! På måndag börjar fotbollsträningarna igen och så är det full rulle till fotbollssäsongen är slut.




Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Mycket jobb på schemat ser jag.. hoppas att det går fort, lätt och smidigt! :)



Jaaa.. jag hoppas att han hade lust att göra det snart!

Kram

2010-07-24 @ 14:30:50
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0