src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ekonomi

Hatar verkligen allt som handlar om pengar, hela livet går ut på pengar! Sommaren är den värsta tiden, i alla fall för mig som student. I juni jobbade jag tre dagar så denna månad kommer jag ite få många slantar, det är knappt så jag kan betala hyran. Sen ska jag försöka leva också, måste ju ha mat i alla fall. Nu lever jag på bottenskrapet, försöker undvika att handla i huvudtaget och ta det som finns hemma, vilket inte är mycket. sen ska jag på bröllop på lördag med, och jag måste köpa något att h på mig, har bara korta klänningar hemma och jag bör ha någon längre klänning som jag kan böja mig i utan att visa hela baken. Ska vara barnvakt under bröllopet så det skulle vara bra om jag hade något bekvämt att ta på mig. Men att införskaffa mig något nytt igger långt borta:( Tycker verkligen inte om att leva i sån här pressad ekonomisk situation, kan inte riktigt känna mig glad utan oron för att det ska komma kuver i postlådan är stor! (Räkningarna alltså)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0