src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

A-sund här kommer jag!

Om en timma ska jag knalla ner till bussen som tar mig hela vägen till Askersund, skönt att slippa åka tåg till Hallsberg för att sedan vänta på buss sen. När jag kommer till Askersund ska jag knalla upp till Mor och Per för att tippa av mina saker och sedan ska jag åka hem till min kusin och kusinbarn för att hälsa på, har en hel klädkasse efter att jag rensat garderoben som kusinen ska titta på, bättre att någon annan kan få dem i stället för att jag slänger som. Sjukt mkt kläder man inte snvänder ju. Varför kper man kläder som man ändå inte använder? Ska bli så roligt att träfa min gulleunge Tilda med! Ska få henne att säga Fia innan jag åker hem igen:)


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Tack så mkt!! ;) Det är riktigt skönt att han äntligen är här!



Kramar

2010-07-31 @ 13:39:33
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0