src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

*Kylig Söndag*

Det är så fint här i Skövde ju, träden är vita av frosten och snön. Vackert som sagt men fruktansvärt kallt, jag var ute förut och det värkte i kinderna. Är lite orolig över hur jag kommer känna mig på träningen i kväll som är utomhus på Södermalm. Vi klara oss i samma kyla förra måndagen men det var på gränsen att man orka träna då. att andas in den kalla luften är jobbigt och det blir som ett lock i halsen. Jaja träning ska det bli och jag får bita ihop och vara med så mycket jag kan.

Nu ska jag sätta igång och städa lite här hemma, ska inför söndagen som min städdagså det slipper bli så lång tid i mellan. Söndag är ändå så tråkig så man kan ju göra något kreativt av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0