src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kursstart

Denna vecka börjar vi en ny kurs Naturkunskap och teknik för tidigare åldrar, och jag har ganska höga förväntningar på den! Nästa vecka börjar vi en annan kurs som heter Matematik i tidigare åldrar och den verkar ganska bra den med, en av kursansvariga är min favoritlärare så jag hoppas på att den blir kanonbra! Annars idag så ska all fokus ligga på att öva in vad jag ska säga under examensceremonin för nyexamenerade lärarstudenter:) Jag och Sara ska vara dem som leder alla genom programmet! Jag börjar bli lite smånervig...

Igår var det träning och jag var inte alls på topp och hade ingen energi alls, dels hade jag träningsvärk från tisdagens träning och sedan så har min kropp tagit hårt på att jag har ändrat min diet helt. Hoppas på att känna mig piggare tills på söndag då det är träning igen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Är nyfiken på vem som är din favoritlärare?!?! :)

2010-01-21 @ 22:12:42
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0