src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Gårdagen!

Igår var vi alltså i Ullared, jag, Nina, Robban och Emil. Vi hade det jätte trevligt! Killarna gick för sig själva och jag och Nina tog kundvagnen och yrde runt inne på Gekås! Både jag och Nina höll oss till våra inköpningslistor men självklart dök det ner lite extra men inte något direkt onödigt! Bilresan ner blev ett äventyr, vi trodde vi hade en bra kartkatalog men det visade sig fattas lite delar, så vi viste inte riktigt hur vi skulle åka, många skratt blev det men vi kom ju fram till slut. Att åka kl 04.00 på morgonen kan vara roligare än man tror, mycket tokigt händer och sägs:)



Vad fick jag med mig hem:
- 3 par vantar
- 6 par strumpor
- Underkläder
- Nattlinne
- Plånbok
 - Hand Väska
- Mjukisbyxor
mm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0